유 ♥ 웃مـــَن و تــــو 유 ♥ 웃

유 ♥ 웃مـــَن و تــــو 유 ♥ 웃

دلِ دو حرفی من .. یک دنیا حرف دارد..

جایزه اُسکار...

آهای سرنوشت...

آهای تقدیر من...

جایزه اُسکار از آن توست چون یک عمر مرا فیلم کردی...



نظرات شما عزیزان:

saman
ساعت18:51---10 خرداد 1391
salam homa
mesl inke bad az chand vaght dobare omadi
khoshhal shodam
ahange webloget ham ghashnge
moafgh bashi


محمد امین
ساعت23:03---12 ارديبهشت 1391
سلام.
این جمله رو خیلی دوست داشتم.


فاطیما
ساعت23:39---10 ارديبهشت 1391
عالی بود عزیزم

امید
ساعت14:01---1 ارديبهشت 1391
سلام هما خانــــــــوم من آپم منتظرتمـــــــ

ღ❤ღ تنـــهــــا ღ❤ღ
ساعت10:10---29 فروردين 1391
عادت مي کنم :
به داشتن چيزي و سپس نداشتنش !
به بودن کسي و سپس به نبودنش !
تنها عادت مي کنم ، اما فراموش نه !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








"
+ نوشته شده در دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, ساعت 14:44 توسط هـــُمــا